امام جمعه شهرستان خوی در آئین وحدت بخش نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بر لزوم مبارزه مسئولان هر سه قوه با فساد تاکید کرد.

 

 

به گزارش آذرباخیش ، حجت الاسلام شکوری امام جمعه خوی با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در دیدار با همافران نیروی هوایی در روز ۱۹ بهمن اظهار داشت: مقام معظم رهبری موضوعات مهمی را در ارتباط با مسائل داخلی ،منطقه ای و بین المللی بیان فرمودند از جمله اینکه دشمنان از متفکر نماها، نظریه پردازان قلابی، روزنامه نگاران و قلم به مزدهای دلقک و همه امکانات فضای مجازی استفاده می کنند تا بر مردم تأثیر بگذارند .

 

 

امام جمعه خوی با تاکید بر برخورد با ظلم و فساد در میان کارگزاران حکومتی گفت: مبارزه با فساد باید شدیدتر و جدی‌تر از بقیه موارد باشد و همه مسئولان و مدیران کشور باید به این موضوع توجه کنند.

 

 

خطیب جمعه با اشاره به راه پیمایی پرشکوه ملت ایران در روز ۲۲ بهمن اظهار داشت: ملت انقلابی ،متعهد و وفادار ایران اسلامی حدود ۴ دهه است همه ساله ۲۲ بهمن در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خود یک همایش ملی و اسلامی را بنام راه پیمایی به نمایش می گذارند.

 

 

حجت الاسلام شکوری در بخش دیگر یاز سخنان خود به ضرورت ارزیابی و نقد عملکرد ۳۹ ساله گوای سه گانه نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: هر کدام از دولتها در جهت انجام وظایف و رسالتهای محوله قانونی،نـقد عملکرد قوه قضاییه و مـجلس شورای اسلامی در دوره های مختلف و ارائه یک تحلیل جامع علمی در زمینه مشکلات مربوطه،تحلیل انواع توطئه ها ،فشارها و تهدیدات استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی و مردم انقلابی ایران و بررسی علل شکست آنان در مواجه با انقلاب اسلامی،تحلیل ریزشها و رویشهای انقلاب اسلامی،ارزیابی عملکرد سیاست خارجی جمهوری اسلامی و تحلیل دقیق دو فتنه ۸۸ و ۹۶ با صحنه گردانی آمریکا و ضد انقلاب لازم و ضروری است.

 

 

انتهای پیام/