زینال عابدین گردشخواه در گفت و گو با آذرباخیش ، ضمن اشاره به کشف ۳ تن شیرینی بی کیفیت و فاقد استاندارهای لازم برای توزیع در بازار عنوان نمود : با همکاری و تعامل سازنده ای که بین اتاق اصناف اتحادیه قنادان و نیز بازرسین شبکه بهداشت بوجود آمده است این امر محقق شده و همه روزه بازرسین مشغول رصد از زیر مجموعه های اتحادیه می باشند .

 

وی در باره ورود اقلام خانگی بی کیفیت شیرینی و مشتقات آن از شهر های همجوار یادآور شد: با توجه به حساسیت موضوع و نیز در راستای حمایت از اصناف خوی اتحایه قاطعانه از ورود این اقلام جلوگیری نموده است و این اطمینان به قنادان و همچنین به شهروندان خویی میدهیم که دیگر شاهداین گونه موارد نباشیم.

 

نایب رئیس مجمع امور صنفی خوی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و نیز مقام عالی وزارت امسال افزایش قیمت نخواهیم داشت و تعرفه شیرینی و اقلام زیر مجموعه به واحد های فروش تقدیم شده و با مکاتبات و حضور بازرسین از استفاده اسانس و نگهدارنده های غیر مجاز منع شده اند.

 

گردشخواه با اشاره به نواسانات بازار ارز و تاثیرپذیری اقلام مورد استفاده در صنف قنادان عنوان نمودند: تمام تلاش بنده و همکاران بر این است تا از افزایش قیمت در راستای حمایت از مصرف کنندگان جلوگیری نماییم.

 

نایب رئیس مجمع امور صنفی خوی با بیان اینکه قنادان و شیرینی فروشان از  عرضه شیرینی بشقابی در جعبه مجزا خودداری نموده افزودند: شهروندان میتوانند شکایات خود را به صورت شبانه روزی با شماره تلفن گویای ۱۲۴ در میان بگذارند .

 

انتهای پیام/