به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش ، امیرحسین طباطبایی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات با اعلام این خبر افزود :  مسابقات بین المللی کشتی آشیرما در آذرماه امسال با حضور تیم هایی از کشورهای ایران، ترکیه،  جمهوری آذربایجان و عراق به میزبانی شهرستان خوی برگزار خواهد شد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان خوی همچنین از موفقیت اسکیت بازان خوی در مسابقات کشوری خبر داد و اضافه نمود: در لیگ کشوری اسکیت در رده نونهالان و نوجوانان اسکیت بازان خوی به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند و ۴ نفر از اعضای تیم خوی به تیم ملی راه یافتند.

 

طباطبایی در مورد پروژه های ورزشی شهرستان خوی نیز گفت: زورخانه پوریای ولی هم اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تخصیص اعتبارات لازم تکمیل آن بزودی آغاز می شود.

 

وی افزود: برای تکمیل ورزشگاه ۵ هزار نفری خوی نیز مبلغ ۱۰ میلیارد تومان تصویب شده است.

 

طباطبایی سرانه ورزشی شهرستان خوی را ۶۳ سانتی متر برای هر نفر اعلام کرد و گفت: با تکمیل ورزشگاه ۵ هزار نفری، سالن تیراندازی، زورخانه پوریای ولی، پیست چند منظوره و زمین ورزشهای توپی کوی ولیعصر و همچنین احداث سالن ورزش جوانان که بودجه اش مصوب شده این سرانه به مقدار قابل توجهی افزایش و به سرانه کشوری نزدیک تر خواهد شد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان خوی با اشاره به برنامه های اجرا شده در هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: در طول این هفته ۴۰ برنامه ورزشی به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در سطح شهر و بخش ها و روستاهای خوی به اجرا گذاشته شد.

 

انتهای پیام/