به گزارش آذرباخیش فرمانده سپاه خوی در ابتدای این جلسه فلسفه وجودی هیئت های اندیشه ورز را توفیقی برای رفع مشکلات جامعه خواند و گفت : نقش آفرینی بسیج در جامعه نیازمند استفاده از ظرفیت های بالقوه ، شناسایی و سازماندهی آنها می باشد تا با ارئه راهکار واضح ، شفاف و واقعی از سطح جامعه که با عملیاتی نمودن آنها شاهد رشد و شکوفایی کشور در حوزه های مختلف باشیم.

محمد باقر علائی ایجاد کارگروه های تخصصی ۸ گانه در مجمع عالی بسیج شهرستان خوی را نکته قوتی برای احصا مشکلات شهرستان دانست و افزود : از سال ۹۲ این کارگروه ها با برگزاری جلسات مشترک با صاحبنظران و روسای ادارات و سایر نهادها ، با ارئه دو راهکار در حوزه فرهنگی و اقتصادی توانست مقام نخست استانی را کسب نماید.

حسین عباسی فرماندار ویژه شهرستان خوی نیز در این جلسه بسیج را موتور پیشران در کاهش بحرانهای کشور دانست و گفت : بسیج شایستگی ها و توانمندی خود را در همه عرصه ها به اثبات رسانده است و امروز نیز شاهد نقش آن در جامعه می باشم.

وی گفت : تشکیل نهادهای انقلابی یک ضرورت است و باید در کنار مردم و با دولت همگام بوده تا بتوانیم بر بام قله های پیشرفت بدرخشیم.

عباسی افزود: مجمع عالی بسیج بعنوان یک اتاق فکر قوی ، همواره باید با ارائه طرح های مدرن و نوین ، با ترسیم مسیرپیشرفت ، راهبر ترقی و موفقیت کشور باشد.

دکتر علی حسن پور رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان خوی ، راهبرد تشکیل این مجمع را ایجاد دیدگاه مشترک و وحدت رویه در موضوعات کلان نظام ، ترویج ارزشهای اصول حاکم بر جامعه اسلامی در راستای تشکیل بسیج ده‌ها میلیونی و رسیدن به تمدن اسلامی دانست .

در ادامه این جلسه دو طرح اقتصادی با موضوع ، چالش ها و راهکاری برون رفت از پسرفت صنعت قالی بافی و توسعه گردشگری با استفاده از جذب سرمایه گذار در مناطق روستایی شهرستان با هدف اشتغال و درآمدزایی بحث و بررسی شد.

انتهای خبر/